Zit je mailbox stampvol en weet je niet goed hoeveel taken daar nog in zitten? Heb je zoveel taken dat het je niet meer lukt om prioriteiten te stellen? Krijg je het allemaal niet meer gepland? Ben je vooral aan het overleven en de ballen in de lucht aan het houden? Moet je steeds (langer) zoeken om dingen te vinden? Ga je fouten maken?

Dat gaat niet goed zo. Je bent op weg naar overspannenheid of misschien wel een burn-out. Zo kan het niet verder!

  • Ik help je met opruimen, zodat je met een schone lei weer verder kunt.
  • Ik leer je hoe je je mail kunt managen.
  • Ik leer je hoe je met taken omgaat.
  • We richten je fysieke werkplek optimaal in.
  • Ik maak een blauwdruk voor je agenda, zodat je voldoende tijd hebt voor faciliterende zaken (mail, bellen), maar genoeg ruimte hebt in je agenda om met de inhoud bezig te zijn.
  • Jij krijgt weer rust en overzicht.
  • Jij gaat weer met plezier naar je werk.

Ik bied 1-op-1, on the job, trajecten van maximaal 6 sessies (van 1,5 - 2 uur) in een periode van maximaal 6 maanden. Per sessie kan een onderwerp aangepakt worden. Een van mijn specialiteiten is 'opgeruimd op vakantie', waarmee je voor je vakantie opruimt en overdraagt en een plan hebt om na de vakantie weer zonder stress je werk op te pakken.

Neem contact op via brenda@bclearorganizing.nl of laat een bericht achter op 06-24350679.